امامت جمعه بیرجند در آستانه 13 آبان گفت:
آیت الله سید علیرضا عبادی که در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند به ایراد سخنرانی می پرداخت اظهار داشت امروز کسانی که در برابر جنایات سکوت می کنند و بی تفاوتی نشان می دهند با کسانی که مستقیما جنابت می کنند سهیم هستند. امام جمعه بیرجند گفت امام خمینی (ره) با آمادگی و آگاهی کامل انقلاب کرد و در کتاب کشف الاسرار که در نوجوانی نوشته بود از وقوع آن خبر داده بود.
کد خبر: ۵۱۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 04 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از ایرنا آیت الله سید علیرضا عبادی که در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند به ایراد سخنرانی می پرداخت اظهار داشت امروز کسانی که در برابر جنایات سکوت می کنند و بی تفاوتی نشان می دهند با کسانی که مستقیما جنابت می کنند سهیم هستند.

ایشان افزود امروز جهان به صورت یک دهکده در آمده است و هرگونه سکوت و بی تفاوت بودن کشورها بر ظلم و جور استکباریان همانند پشتیبانی بر عمل زشت آنها خواهد بود و بر ظلم آنها شریک خواهند شد. مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده و حماسی خود با شعارهای ضد استکباری عمل زشت ظالمان را محکوم خواهند کرد.

امامت جمعه بیرجند گفت: امام خمینی (ره) با آمادگی و آگاهی انقلاب کرد و در کتاب کشف الاسرار که در دوران نوجوانی نوشته بود از وقوع این انقلاب خبر داد. وی گفت: امام راحل به آینده بصیر بود و در کتابی به نام حجاب القلوب که هزار سال پیش نوشته شده بود، در حدیثی نقل شده که کسی از فرزندان ما «و موید و من الله و اسمه روح الله» علیه ظلم و جور قیام می کند و زمینه را برای ظهور امام زمانش فراهم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در تمام جبهه هایی که به وجود می آید چه سیاسی باشد و چه اجتماعی و نظامی افرادی این جبهه ها را پشتیبانی می کنند و حق یا باطل بودن بستگی به نوع آن جبهه دارد. ایشان افزودند برای مثال وقتی سربازی گلوله ای را شلیک می کند 9 نفر او را پشتیبانی می کنند در غیر این صورت او نمی تواند هیچ شلیکی بکند.

ایشان با بیان اینکه در جبهه های سیاسی همین امر صورت می گیرد افزود: ظلم و ستمی که امروزه استکبار جهانی بر مردم مظلوم و بی پناه جهان روا می دارد هم برگرفته از پشتیبانی افراد یا گروهی است که آنها را برای انجام این ظلم و جور همراهی می کنند.

سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از مناسبت های 13 آبان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار