پیشگامان بیرجند در ادامه رقابت های لیگ دسته سه کشور دیروز بازی را به حریف خود زاگرس کیش واگذار کند. این بازی که برنده در خانه خود به مصاف تیم پیشگامان بیرجند رفته بود بسیار پرگل و دونده بود و در هر دو نیمه رقابت سختی برای رسیدن به گل وجود داشت. در نهایت پیشگامان بیرجند بازی را 3 بر 6 به زاگرس کیش واگذار کرد.
کد خبر: ۵۱۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 02 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کیش، تیم زاگرس کیش در ادامه رقابتهای لیگ دسته سه فوتبال کشور دیروز در یک بازی با نشاط و دونده توانست حریف خود پیشگامان بیرجند را شکست دهد. در این بازی پر گل در اوایل بازی جمال بزغالی روی سانتر هانی چغامه توانست تیم میزبان را با یک گل پیش اندازد ولی دقایقی بعد تیم بیرجند در یک ضدحمله گل تساوی را به ثمر رساند.

اواسط نیمه نخست با گل دوم زاگرس همراه شد، جمال بزغالی روی پرتاپ بلند محمد زنگانه دریبل کرد، دقایقی بعد از گل دوم بزغالی گل تساوی به ثمر رسید.

درادامه بازی امید بیگی دفاع راست کیش با خطایی که بر روی مهاجم حریف انجام داد پیشگامانی ها را صاحب یک ضربه پنالتی کرد تا دومین گل پیشگامان را به ثبت برسد.

درخشش عادل نادری بازیکن خوش تکنیک زاگرس موجب به ثمر رسیدن گل سوم این تیم شد، استارت سریع نادری از وسط زمین و پاس رو به جلو او امین انصاری را در موقعیت گل قرار داد و به درستی از آن استفاده کرد تا نیمه ی نخست با حساب 3 بر 2 به سود یاران حسن صالحی به پایان برسد.

نیمه دوم: جمال بزغالی ستاره زاگرس کیش در این بازی با یک پاس گل به امین محمود زاده درخشش خود را کامل کرد و گل چهارم تیم را پایه گذاری کرد، در ادامه بازی دریبل امین محمودزاده با پاس میثاق جاویدی به ثمر رسید، این پایان کار نبود در دقایق پایانی بازی امین محمودزاده با یک پاس زیبا به میثاق جاویدی گل ششم بازی رقم خورد.

اما دقایقی بعد تیم پیشگامان بیرجند توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و سومین گل خود را به ثمر برساند. این دیدار در پایان با نتیجه ی6 بر 3 به سود زاگرس کیش به پایان رسید.

تیم زاگرس کیش با این پیروزی با 6 امتیاز و دو بازی کمتر در رده دهم جدول 12 تیمی قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار