مراسم تشییع ستوان یکم شهید محمد نایبی که دو روز پیش در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان خوسف به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، صبح امروز در هیات ابوالفضلی بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۶ 31 October 2017

تابناک خراسان جنوبی: پیکر مطهر این شهید بزرگوار ساعت 9 صبح از هیئت ابوالفضلی (مصلی) بیرجند به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در قطعه شهدای نیروی انتظامی به خاک سپرده می شود.

عصر روزگذشته (هفتم آبان) در درگیری اشرار مسلح با ماموران نیروی انتظامی در کویر شهرستان خوسف، یکی از افسران غیور ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شد و سه تن دیگر از نیروهای انتظامی مجروح شدند.

شهید ستوان یکم محمد کلاته نایبی در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. همچنین دو نفر نیز مجروح و به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند که حال عمومی آنان رضایت بخش است

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی پیامی، شهادت این شهید مدافع وطن را به خانواده شهید و اقشار مختلف مردم تبریک و تسلیت گفت. همچنین استاندار خراسان جنوبی در این رابطه پیامی صادر نمود. معاون سیاسی و امنیتی استاندارخراسان جنوبی و جمعی از مسئولان هم امروز از خانواده شهید نایبی دلجویی کردند.

تابناک خراسان جنوبی ضمن دعوت از عموم هموطنان عزیز جهت شرکت در این مراسم شهادت این شهید غیور و مدافع وطن را به مردم مومن و فداکار استان و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می نماید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار