استاندار خراسان جنوبی در بازدید از کارخانه فوات قائنات عنوان کرد
استاندار خراسان جنوبی ظهر دیروز از پروژه احداث كارخانه فولاد قائنات بازدید و در جلسه بررسی موانع و مشکلات این طرح شرکت کرد. مروج الشریعه طی سخنانی اظهار داشت اين طرح از جمله طرح هاي فولادي بود كه در كشور به صورت همزمان آغاز و متاسفانه هنوز در پيچ و خم مشكلات گير افتاده است.
کد خبر: ۵۱۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶ 31 October 2017

تابناک خراسان جنوبی: استاندار خراسان جنوبی که ظهر دیروز در جلسه ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع توليد استان که به منظور بررسي مشكلات پروژه احداث كارخانه فولاد قائنات در محل اين كارخانه تشكيل شده بود، سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: اين طرح از جمله طرح هاي فولادي بود كه در كشور به صورت همزمان آغاز و متاسفانه هنوز در پيچ و خم مشكلات گير افتاده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، استاندار خراسان جنوبی با بيان اينکه هيچ گونه اتلاف وقت را در اجراي پروژه فولاد قائنات نمي پذيرم، تصريح کرد: نخواهم گذاشت كه بيش از اين حق مردم مظلوم و محروم شهرستان قائنات در اين پروژه تضييع شود.

مروج الشریعه، با اشاره به اینکه این طرح داراي مشکلات فراواني است، افزود: اين کارخانه در حوزه هاي فني، حقوقي، مالي و اداري و نيز برخي نظام نامه هاي مربوطه دچار مشكلات زيادي از جمله گسست اطلاعاتي است كه بايد در كوتاه ترين زمان ممكن رفع گردد.

وی، کارخانه فولاد قائنات را عقب مانده ترین طرح فولادی کشور که همزمان با پروژه هاي مشابه شروع شده است ذكر كرد و خاطر نشان ساخت: بنده به عنوان نماينده تام الاختيار دولت در استان، بيش از اين تحمل نخواهم كرد؛ چرا كه در اسرع وقت تكليف اين پروژه بايد بين سهامداران،مشاور، شركت مجري (پيمانكار) مشخص شود.

مقام عالی دولت در استان، به اختلاف بین کارفرما، پیمانکار، مشاور و سهامداران اين کارخانه اشاره كرد و تصريح كرد: در جلسه تخصصي با حضور نمايندگان تيم تخصصي دولتي بويژه مدير عامل شركت ملي فولاد ايران و نيز نماينده پيمانكار، مشاور، كارفرما و سهام داران اين مشكلات به صورت تخصصي بررسي و مرتفع شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زمان بر شدن احداث اين کارخانه بر مشکلات افزوده است، اظهار داشت: اجازه نخواهم داد بيش از اين اتلاف زمان و وقت، موجب تضييع حقوق مردم اين شهرستان شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار