نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: ما دارای اصول و دکترینی هستیم که بر اساس آن حرکت می کنیم، و کاری هم به کشورهای اجنبی مانند آمریکا نداریم.
کد خبر: ۵۱۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 27 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: ما باید خودمان را حفظ کنیم، همانطور که آمریکا می گوید من منافع خودم را می بینیم ایران هم منافع خودش را می بیند و کاری به منافع آمریکا و اروپا ندارد.
وی با اشاره به مواضع غیر اصولی رئیس جمهوری آمریکا در خصوص توافق برجام و مسائل منطقه ادامه داد: آنچه که مسئولان مختلف آمریکایی در مسافرت های متعدد خود به منطقه دنبال می کنند ایجاد تفرقه و ایجاد مشکلات برای جمهوری اسلامی است و برخی از دولت های اروپایی هم در این راه بدون مطالعه دنباله رو آمریکا هستند.
امام جمعه شیراز با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص سپاه پاسداران از سوی آمریکا افزود: سپاه حافظ امنیت کشور، مردم و مدافع ارزش های انقلاب است و همواره مورد تایید امام راحل نیز بوده است.سپاه و مردم از هم جدا نیستند و هر دو یکی هستند و بنابراین تحریم سپاه به معنای تحریم ملت ایران است.
آیت الله ایمانی افزود: مراکز دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابلیت بحث، بررسی و بازدید ندارد و دفاع در کشور باید در بالاترین سطح خودش انجام شود و نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نمی تواند برای دفاع ما نسخه پیچی کند.
نماینده ولی فقیه در فارس اظهار کرد: مذاکره هسته ای نشان داد که آمریکا برای ما و برای دنیا قابل اعتماد نیست و در هیچ کار دیگری مذاکره با آمریکا معنایی ندارد، ما یک بار در هسته ای مذاکره کردیم و امروز نتیجه آن را می بینیم.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترویج یک بازی نامناسب به نام نهنگ آبی در بین نوجوانان گفت: امروز بسیاری از جوانان در سراسر جهان گرفتار این بازی هستند که پس از طی مراحلی ظرف مدت 50 روز دست به خودکشی می زنند.باید ارزیابی شود که چرا افرادی گرفتار این بازی می شوند، خود را زخمی می کنند، به خود آزار می رسانند و در آخر هم دست به خودکشی می زنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار