در نشست خبری با اهالی رسانه صورت گرفت
در هفته گذشته استان خراسان جنوبی اولین میزبان سفر رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور بود. این سفر که به مناسب 20 مهرماه روز دامپزشکی انجام می گرفت حاشیه هایی داشت که در برخی رسانه های محلی انعکاس یافت.
کد خبر: ۵۰۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 14 October 2017
تابناک خراسان جنوبی: در هفته گذشته استان خراسان جنوبی اولین میزبان سفر رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور بود. این سفر که به مناسب 20 مهرماه روز دامپزشکی انجام می گرفت تنها چند روز پس از انتصاب رفیعی پور توسط مهندس حجتی وزیر محترم جهاد کشاورزی انجام گرفت که پیش از آن به مدت 3 سال دامپزشکی خراسان جنوبی بود. 

حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به بیرجند حاشیه هایی داشت که در برخی رسانه های محلی انعکاس یافت. از آن جمله ایشان در نشست خبری خود موضوع اشتغال و تولید استان خراسان جنوبی را به این شکل چاره جویی کرد: وی گفت اگر در طی چند سال گذشته وام‌هایی را که با هر عنوان در اختیار مردم قرار دادیم که خرج تجملات و خرید خودرو کنند را شتر و بز می‌خریدیم و در اختیار مردم قرار می‌دادیم استان خراسان جنوبی مشکل تولید و اشتغال نمی‌داشت.

باید یادآوری نمود وام خرید خودرو یا لوازم خانگی ضروری برای مردمی که در شرایط نامطلوب اقتصادی به سر می برند را نمی توان تجملات به حساب آورد. در ثانی برای مردمی که زندگی خود را در شهر و محیط زندگی شهری سپری می کنند امکان خرید شتر و بز را نمی توان راهکار اشتعال و تولید دانست. 

بهتر بود رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور به ایجاد و تاسیس تعاونی های روستایی و حمایت از دامداری بومی اشاره می کرد که زمینه های این کار نیز در استان فراهم است و توجه بیشتر مسئولان و منابع مالی بانک ها را می طلبد. چیزی که می تواند به دلیل اوضاع بد اشتغال در شهرها موجب بازگشت و مهاجرت معکوس روستاییان به موطن ایشان گردد. 

رفیعی پور در بخش دیگری از اظهارات رسانه ای اش ضمن مطایبه با اهالی رسانه گفت: ما در سازمان دامپزشکی با تزریق واکسن به دام، او را در مقابل بیماری‌ها واکسینه می‌کنیم و جوهر قلم شما خبرنگاران در حکم واکسن ما است و به اندازه آن تاثیر دارد و شما با قلمتان مردم را نسبت به اقدامات ما آگاه می‌کنید.

انتظار است تا برخی اظهار نظرها از سوی مقامات مسئول مطابق اصول و روال معقول و منطقی انجام گیرد و یا به عنوان مطایبه ایراد شده باشد تا به واکسن رسانه نیاز نباشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار