به توصیه نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی صورت می گیرد:
به توصیه آیت‌الله عبادی مبنی بر جمع‌آوری کمک‌های مردم خراسان جنوبی برای کشور مظلوم میانمار و فرهنگ‌سازی در این رابطه یک تشکل خاص برای جمع آوری کمک های مردمی به مسلمانان میانمار در خراسان جنوبی شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۰۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 14 October 2017

تابناک خراسان جنوبی: پنج شنبه گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین نوفرستی که در جلسه مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی به ایراد سخنرانی می پرداخت اظهار داشت: ظرف دو هفته آینده یک تشکل خاص برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مردم خراسان جنوبی به مردم کشور میانمار تشکیل خواهد گردید.

وی افزود این امر به توصیه آیت‌الله عبادی مبنی بر جمع‌آوری کمک‌های مردم خراسان جنوبی برای کشور مظلوم میانمار که خواستار فرهنگ‌سازی و اقدام یک حرکت انقلابی داشتند، انجام می گیرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: حرکت منسجم در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خراسان جنوبی برای مظلومان میانمار نمونه حرکت آتش به اختیار است. و در راستای اهداف جبهه مقاومت انجام و برنامه‌ریزی در این خصوص را سپاه استان انجام خواهد داد.

قابل ذکر است حرکت منسجم خراسان جنوبی در کمک به مردم میانمار نشان از همدردی عمیق این خطه از کشور با سختی ها و دردهای مردم میانمار است که بارها مورد تاکید نماینده محترم ولی فقیه در این استان و ائمه محترم جمعه و همراهی مردم نوع دوست خراسان جنوبی قرار گرفته است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار