آخرین روز نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی
یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خراسان جنوبی امروز به کار خود پایان خواهد داد. علاقه مندان تا اخر وقت امروز ساعت 21:30 می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.
کد خبر: ۵۰۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 14 October 2017
تابناک خراسان جنوبی: نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی استان است که یازدهمین دوره آن با استقبال پرشور مردم و مسئولان توانست پاسخ گوی نیازهای فرهنگی مردم این استان در عرصه مطالعه و کتابخوانی باشد. در این دوره از نمایشگاه بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بسیار فعال حضور یافت و برنامه های متنوعی در این چند روز برای علاقه مندان وخانواده ها ارائه شد.

یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خراسان جنوبی که دو شنبه هفته قبل در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در خیابان غفاری بیرجند آغاز به کار کرد، امروز به کار خود پایان خواهد داد. این نمایشگاه بالغ بر 116 غرفه در بخش های مختلف کودک و نوجوان، ادبیات و هنر، تاریخ، دانشگاهی و پزشکی، حقوقی، کشاورزی، عمومی و مذهبی، و کمک آموزشی برگزار شد. در این دوره 20 غرفه به ناشران استان برای عرضه محصولات اختصاص یافت. 

در این دوره نخبگان فرهنگی استان به برگزاری نشست های جنبی و تخصصی برای بازدیدکنندگان پرداختند. نشست هایی با موضوعات فرهنگی و دینی، کارگاه «سواد رسانه ای و اصول خبرنویسی»، نشست «تشویق و تنبیه کودک»، کارگاه « آموزش داستان نویسی کودک»،  نشست تخصصی «تغذیه اسلامی و مزاج شناسی » و نیز  نشست تخصصی با عنوان« اقتصاد مقاومتی»  از جمله این برنامه ها بوده است. 

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفت

روز گذشته 21 مهرماه استاندار خراسان جنوبی از این نمایشگاه بازدید نمود. در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر کاراندیش مروستی معاون توسعه و مدیریت و منابع وزارت فرهنگ به همراه مدیر کل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی وزارت ارشاد، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و همچنین مشاور معاون وزیر وزارت ارشاد حضور یافتند. 

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفت

بنابر توضیحات روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارندگان کارت های خرید یارانه ای کتاب  با توجه به پایان کار این نمایشگاه صرفا امروز فرصت دارند از این کارت ها استفاده نمایند. در صورت عدم استفاده از این کارت ها، مبلغ یارانه اختصاص یافته از کارتها کسر خواد شد. 

پیش از این احمد محبی رئیس اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اعلام کرده بود امسال ۴ میلیارد ریال بن‌کارت و ۸۰۰ میلیون ریال یارانه به واجدین شرایط در نمایشگاه کتاب اختصاص داده شده است. وی بیان داشت در نمایشگاه امسال برای هر نفر ٣٠ درصد تخفیف در خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از این میزان ١٠ %  تخفیف ناشران و ٢٠ %  تخفیف از طرف وزارت ارشاد خواهد بود. 

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان مطابق برنامه این نمایشگاه تا آخر وقت امروز  ساعت 21:30 پذیرای علاقه مندان و عموم مردم  فرهنگ دوست استان خواهد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار