فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۶۰۰ نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند گفت: حضور پلیس در معابر و جاده‌ها به تنهایی کافی نیست.
کد خبر: ۵۰۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 09 October 2017
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امشب در دیدار مردمی در مسجد امام زمان‌(عج) کرمان در جمع نمازگزاران اظهار‌داشت: عمل به دستورات قرآن کریم انسان را از جرم و گناه باز می‌دارد و هماهنگی انسان با فرامین الهی انسان را نجات می‌دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 599 شهید نیروی انتظامی استان کرمان و شهدای مدافع حرم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و افزایش امنیت عمومی جامعه انجام می‌دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امنیت مبحث گسترده‌ای بوده و برای رسیدن به آن نیازمند مشارکت مردمی هستیم افزود: 18 رده تخصصی در نیروی انتظامی استان آماده خدمتگزاری به مردم هستند اما با محدودیت‌هایی که وجود دارد نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده و همین فرهنگ باعث تثبیت نظام اسلامی است خاطر‌نشان کرد: امروز کارکنان نیروی انتظامی نیز با تاسی از همین فرهنگ که از مکتب سیدالشهداء‌(ع) آمده است در مسیر خدمت به مردم و امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای آگاه‌سازی مردم از مسائل روز و تهدیدات جامعه هستند گفت: از روحانیون و مبلغین درخواست داریم از ظرفیت ماه محرم و صفر و مراسم عزاداری استفاده کرده و مردم را نسبت به مشکلات جامعه در بحث آسیب‌های اجتماعی آگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید از اعضای خانواده خود مراقبت کرده و نسبت به افراد خانواده بی‌تفاوت نباشند افزود: امروزه تهدیدات متعددی جوانان ما را تهدید می‌کند و فضای مجازی یک تهدید بزرگ برای نسل جوان جامعه است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه روش استفاده از فضای مجازی باید توسط خانواده‌ها مدیریت شود تصریح کرد: امروز تهدیدات اجتماعی به درون خانه‌ها نفوذ پیدا کرده و عامل آن فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی نیز یک چالش اساسی در استان است و هر کس به این مواد اعتیاد پیدا کرده، به‌راحتی قابل درمان نیست گفت: بسیاری از طلاق‌های جامعه در نتیجه مصرف مواد مخدر صنعتی و آلودگی جوانان به این مواد است.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از 600 نفر در اثر تصادفات در استان کرمان جان باختند گفت: حضور پلیس در معابر و جاده‌ها به تنهایی کافی نیست و باید فرهنگ ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه بد‌حجابی در جامعه یک ناهنجاری اجتماعی بوده و دشمن برای آن برنامه‌ریزی دارد افزود: دشمن بد‌حجابی در جامعه را ترویج می‌کند و متاسفانه خانواده‌ها با اینکه آسیب‌های ناشی از آن را می‌بینند، هیچ عکس‌العملی نشان نداده و از فرزندان خود مراقبت نمی‌کنند.

دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان کرمان در مسجد امام زمان‌(عج) کرمان با طرح مشکلات مردمی و پرسش و پاسخ همراه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار