مأموران آگاهی بیرجند با دریافت شکایت از کسبه بازار و بررسی مدارک موجود متهم را شناسایی و به نحوی وی را که خارج از بیرجند به شهر فراخوانده و در هتل محل استقرار دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۹۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 18 September 2017
تابناک خراسان جنوبی: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید غلامرضا حسینی اظهار داشت: با دریافت اخباری مبنی بر این که شخصی با مشخصات فرد دیگر و هویت جعلی در سطح بازار اقدام به خرید کالا می‌کند و در قبال وجه کالا سفته ارائه می‌دهد، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

 وی عنوان کرد: مأموران با دریافت شکایت از کسبه بازار و بررسی مدارک موجود متهم را شناسایی کردند و در سوابق وی مشخص شد فرد موردنظر به همین شیوه در شهرستان کاشان نیز کلاهبرداری کرده و متواری شده است. 

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی ادامه داد: متهم که در شهرستان بیرجند حضور نداشت با شگردهای پلیسی به بیرجند فراخوانده شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی درحالی که با هویت جعلی در هتل پذیرش شده بود دستگیر شد.

حسینی گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیس ابتدا منکر حقیقت شد ولی هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد چاره‌ای به جز اعتراف ندید و به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد. وی خاطر نشان کرد: متهم 34 ساله که از کرده خود اظهار پشیمانی و ندامت می‌کرد پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار