کد خبر: ۴۹۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 11 September 2017


رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی گچساران که حدود دو هفته پیش سرقت کرده و پدر و پسر طلافروش را در این شهرستان در حین سرقت به قتل رساندند تاکنون دستگیر نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در حاشیه آیین آزادسازی ‌زندانیان ‌جرائم غیرعمد زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه سارقان طلافروشی گچساران در این استان همچنان دستگیر نشده و پیگیری‌های مستمر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستیگری این سارقان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد پایش تصویری بسیار ضعیف است، بیان کرد: اگر این پایش‌ها قوی می‌بود مشکلات کنونی را نداشتیم.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سارقان طلافروشی گچساران حرفه‌ای بوده و البته سرنخ‌هایی دریافت کرده‌ایم اما تاکنون این سارقان به دلیل حرفه‌ای بودن و همچنین پایش ضعیف تصویری شناسایی و دستگیر نشده‌اند.
 بر اساس اطلاعاتی که داریم این سارقان همچنان از کشور خارج نشده و نمی‌توانیم به برخی از جزئیات در این ارتباط اشاره‌ای کنیم. خودروی این سارقان سرقتی و حتی پلاک آن نیز قبل از سرقت از طلافروشی گچساران به سرقت رفته بود.رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهادت مامور آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد:‌ دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن بعد از دستگیری قاتل شهید نیروی انتظامی در گچساران حکم قضایی را در ملا عام اجرا می‌کند. حکم قاتل محاربه بوده که باید بر اساس قانون در ملاء عام اجرا شود و از سویی این قاتل از اشرار متواری است.وی بیان کرد: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهیم بعد از دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکن حکم را اجرا کنیم.رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بسته شدن تمامی محورهای مواصلاتی که قاتل نتواند از منطقه خارج شود نیز خبر داد و گفت:‌ اکنون دستگاه قضایی در صف اول دستگیری قاتل شهید نیروی ا نتظامی این استان است.مزارعی در خصوص سرانجام پرونده انتخاباتی بخش چاروسا نیز گفت:‌ پرونده انتخابات شورای چاروسا نیز مفتوح بوده و بخشی از احکام قضایی آن صادر و بخشی دیگر در حال پیگیری است. کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در اجرای صدور احکام سبز در کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار