ارسال نامه به رئیس محترم جمهور
شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و جمعی از فعالان سیاسی استان در نامه ای به رئیس جمهوری خواستار تداوم حضور سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی در این استان شدند.
کد خبر: ۴۹۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 06 September 2017
 تابناک خراسان جنوبی: روز گذشته طی نامه ای اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و جمعی از فعالان سیاسی استان از ریاست محترم جمهوری درخواست کردند سید علی اکبر پرویزی استاندار فعلی ابقاء گردد. 

در ابتدای نامه آمده است: شیوع اخبار و شایعات ضد و نقیض مبنی بر تغییر استاندار خراسان جنوبی ما فعالان سیاسی و شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان را بر آن داشت تا طی نامه ای، دغدغه های جدی و عمیق خود در خصوص این شایعات و نظر خود مبنی بر لزوم تایید استاندار فعلی و تداوم حضور وی در این استان را به محضر حضرتعالی صمیمانه منتقل نماییم.
در این نامه آمده است: اصلاح طلبان و اعتدال گرایان خراسان جنوبی همواره نشان داده اند که به آسانی مصالح جمعی را بر منافع شخصی ترجیح می دهند. اینبار نیز، فارغ از جدال های مرسوم و متداول جناحی- گفتمانی، تنها دغدغۀ مجاز را رفاه بیشتر و رنج کمتر هم استانی هایمان می دانیم.
با این حال در بخش دیگری از این نامه به انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه که صحنه رقابت­های سیاسی-جناحی بوده است پرداخته شده و از تلاش برای موفقیت شعار روحانی تا 1400 و اقدامات شهر به شهر و روستا به روستای انجام گرفته اشاره شده است. 

در این نامه آمده است: بر خود لازم دانستیم تا بر لزوم ماندگاری مهندس پرویزی، استاندار فعلی خراسان جنوبی، به دلایل زیر تاکید و اصرار نماییم:

  •  ثبات مدیریتی برای توسعه استان محرومی که متاسفانه در عرض 13 سال، 5 استاندار و در هر چند صباحی تعداد زیادی از معاونان استاندار و مدیران کل آن تغییر کرده و هر کدام مرام و مسلک و سلیقۀ خود را حاکم کرده است، شرط لازم و ضروری برای پیشرفت استان است.

  •  این استان از جملۀ مناطق محروم کشور است که با حضور استاندار فعلی اقدامات زیربنایی، از جمله شروع پروژه احداث راه آهن، تامین آب شرب و صنعتی استان، توسعۀ معادن به عنوان سرمایه های ذاتی استان، افزایش 2.5 برابری بودجۀ استان، توسعۀ صنعتی استان و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و ...، در آن آغاز شده و همواره توسعۀ اقتصادی به عنوان پیش شرط لازم برای توسعه و آبادانی استان مدنظر علمی و عملی وی بوده است.

  •  حفظ روحیۀ امید و احساس آرامش و حرکت در مسیر پیشرفت با کار جهادی استاندار، مردم استان را امیدوار به روزهای خوب و خوش در آینده کرده است و جابجایی وی در این شرایط، که زنگ پیشرفت استان به صدا درآمده و لوکوموتیو توسعه به راه افتاده است، تصمیم اشتباه و دور از خواستۀ مردم این دیار است.

در ارتباط با نکات مثبت مدیریتی استاندار فعلی آمده است؛ ایشان نشان داده است که این توانایی و تمایل را دارد که از کار فروبسته ی توسعۀ استان گره های اساسی باز کند. وی سهم زنان و اقلیت ها را در مدیریت استانی به رسمیت شناخته و نسبت به آن تلاش بی امانی داشه است. 

در بخش کارنامه موفقیت های مهندس پرویزی به مورادی همچون: محرومیت زدایی از استان را با نگاه به افق های رفاه و بهره گیری از امکانات انسانی و طبیعی بومی منطقه، حاکمیت قانون به معنای حقیقی با ایجاد نظم و نسق اداری در استان و نیز حجم تغییرات ملموس انجام گرفته توسط وی اشاره شده است. 

در این نامه از رئیس محنرم جمهور خواسته شده است بنابه خواست اقشار مختلف مردم این استان، احزاب سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا، فعالین اقتصادی، فعالین فرهنگی، بازاریان، کسبه، خانوادۀ شهدا و جانبازان، هیات های مذهبی، انجمن های مختلف کارگری و مهندسی، دانشگاهیان، جامعۀ پزشکی و صنوف مختلف با ابقاء مهندس پرویزی و ادامه کار ایشان در استان موفقت گردد. 

مهندس سید علی اکبر پرویزی یک و نیم سال قبل به استانداری خراسان جنوبی منصوب گردید. ایشان پیش از این استانداری خراسان شمالی را در کارنامه خود داشته اند. 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
کدام کار؟ کدام موفقیت ؟؟ چرا خودمان را مسخره داریم ؟ این جند نفر بدنبال منافع جناحی هستند و گرنه پرویزی هیچ کارنامه قابل قبولی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار