نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نمازی که اقامه می‌شود باید همراه با امر به معروف و نهی از منکر باشد گفت: باید در بین جوانان فریضه نماز را پرورش دهیم چون مقدمه‌ای برای خودسازی انسان و جامعه است و اقامه آن نخستین نشانه الهی است.
کد خبر: ۴۸۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 22 August 2017
آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: نمازی ارزشمند است که همراه با عبودیت خدا باشد چون نمازی که تنها با خم و راست شدن باشد ارزشی ندارد.

وی افزود: لازمه نماز عدالت اجتماعی است و در اقامه نماز که جزو ستون دین است نفی هر گونه غیر خدا بیان و گنجانده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نمازی که همراه با عبودیت خداوند باشد ارزش و اهمیت زیادی دارد و اگر کسی نماز بخواند اما منکر و فساد داشته باشد آن نمازش هیچ ارزشی ندارد.

عبادی با بیان اینکه از آن جایی که همه پیامبران اجرای عدل را سر لوحه کار خود داشته‌اند در جامعه اسلامی هم اگر به دنبال این امر هستیم نیازمند اجرایی ساختن قسط و عدل هستیم افزود: نماز ارزش و اهمیت دارد تا ما را به سمت کاری خیر و خوبی فرا خواند و یا به عبارتی آدرس کار معروف و خیر را بدهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید در بین جوانان فریضه نماز را پرورش دهیم چون نماز مقدمه‌ای برای خودسازی انسان و جامعه است و اقامه آن نخستین نشانه الهی است.

عبادی خطاب به اعضای ستاد نماز افزود: کاری که شما انجام می‌دهید بسیار ارزشمند و با اهمیت است اما نباید همه فکر شما روی انجام نماز باشد بلکه نمازی که اقامه می‌کنید  باید امر به معروف به همراه داشته باشد.

عبادی افزود: نخستین نشانه حکومت الهی اقامه نماز است و نماز در معنای واقعی آن به پا داشتن است و شما که در این جایگاه هستید به دلیل دعای خیر پدر و مادرتان بوده و یا خود کار خیری انجام داده‌اید که خداوند شما را در این جایگاه قرار داده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار