فرماندار قاین گفت: ۱۳۴پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان طی هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 21 August 2017
بهمن کهن ترابی در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، مسکن، راه، تامین آب شرب، آبرسانی، تامین برق، بهداشت و درمان، گازرسانی، صنعت و معدن، شهرداری ها و دهیاریها  افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی تعداد دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود، بیان کرد: احداث راه روستایی مهدی آباد – بزن آباد به طول چهار کیلومتر، راه روستایی تندیل به طول سه کیلومتر از جمله این پروژه ها است.

بهره برداری ۱۵ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی

فرماندار قاین از بهره برداری ۱۵ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها ۲۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال هزینه شده است.

کهن ترابی، اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار و کم فشار، احیاء و مرمت سه رشته قنات، احداث استخر ذخیره آب و کانال انتقال آب، تکمیل و تجهیز گلخانه های سطح شهرستان را از جمله پروژه های افتتاحی در بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حوزه منابع طبیعی نیز تعداد دو پروژه اجرای طرح آبخیزداری حوزه چدان و مرمت ساختمان حفاظتی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ۵۰ پروژه دهیاری ها

فرماندار قاین با بیان اینکه در حوزه انرژی نیز تعداد ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال افتتاح می شود، بیان داشت: بهینه سازی برق روستای کرغند و احداث و اصلاح شبکه های برق و تعویض کنتور در سطح شهرستان از پروژه های شاخص آماده افتتاح در این حوزه است.

کهن ترابی همچنین به بهره برداری از دو پروژه پروژه احیاء و مرمت قنوات با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیون ریال در  حوزه امور عشایری اشاره کرد و گفت: در بخش وزه بهداشت و درمان نیز تعداد سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی، راه اندازی کلینیک تخصصی و کلینیک غربالگری سرطان بیمارستان شهداء، افتتاح مرکز جامع سلامت روستای تیغاب در بخش سده از جمله مهمترین پروژه های این بخش برشمرد.

فرماندار قاین با بیان اینکه طی این هفته در حوزه شهرداریهای شهرستان ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر۵۷ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال به بهره برداری می رسد، بیان داشت: در حوزه دهیاری ها نیز ۵۰ پروژه خواهیم داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار