مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از برگزاری همایش استانی "مسجد کانون مقاومت و بستر نشر فرهنگ ایثار و شهادت" در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 21 August 2017
حجت الاسلام والمسلمین احمد ملایی صبح امروز در دیدار اعضای قرارگاه فرهنگی مساجد استان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: همایش استانی "مسجد کانون مقاومت و بستر نشر فرهنگ ایثار و شهادت" روز سه شنبه 31 مرداد ماه همزمان با شهادت امام جواد (ع) در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور یک‌هزار نفر از فعالان مساجد استان و شهدای گمنام 31 مرداد ماه ساعت 10 صبح در مسجد باقرالعلوم برگزار می‌شود و مراسم تجدید میثاق با شهدای گمنام نیز انجام می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: این همایش با حضور مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بزرگ برگزار می‌شود و در این مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان نیز صورت می‌گیرد.

ملایی با اشاره به برنامه‌های مدنظر در هفته مساجد تصریح کرد: در این راستا برگزاری همایش استانی، تجلیل و سرکشی از 250 ائمه جماعت در سطح استان و تجلیل از ائمه جماعت برتر از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی به اهمیت مساجد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر این نظام به وجود آمده است و اسلام حفظ شده است به دلیل وجود مساجد بوده است و همچنین تداوم اسلام نیز با مساجد است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه مساجد باید در  تراز انقلاب اسلامی احیا شود یادآور شد: تمام تلاش ما در کارگاه‌ها این است که با کمک نهاد‌های مرتبط با مسجد به سمت مسجد تراز انقلاب اسلامی پیش برویم.

ملایی اظهار داشت: امید است بتوانیم در این راه موفق عمل کنیم و مساجد را در تراز انقلاب اسلامی پیش ببریم تا دشمن نتواند نفوذ کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار