مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد گفت: باید حمایت‌های ما از مساجد برنامه محور باشد تا مردم احساس دولتی کردن مساجد را نکنند.
کد خبر: ۴۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 21 August 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رضایی صبح امروز در دیدار با اعضای قرارگاه مسجد در خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث مسجد محوری را از سال 86 دنبال کردیم اظهار داشت: باید حمایت‌های ما از مساجد برنامه محور باشد تا مردم احساس دولتی کردن مساجد را نکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید مسجد را از صرف عبادی بودن خارج کنیم بیان کرد: مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و همه مشکلات مردم مانند گذشته‌ها در مساجد حل شود تا همه افراد مسجد را محل امنی برای خود بدانند.

رضایی تصریح کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی جرقه طرح‌های بسیاری زده شده اما نیمه کارها رها شده پس باید اقدامات ما با تفکر جهادی تداوم یابد وگرنه مردم از مساجد زده می‌شوند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه یادآور شد: پایگاه بسیج از ابتدا در مساجد شکل گرفت و رکن اصلی بسیج نیز مساجد است.

سرهنگ علی قاسمی با بیان اینکه مبنای اصلی بسیج بر حضور در مساجد است اظهار داشت: در این راستا طرح ویژه‌ای را آغاز کردیم و این طرح در حال پیگیری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز گفت: هر کجا امام جماعت رکن اساسی را دنبال کرده و با روحیه جهادی پیش رفته موفق بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی اظهار داشت: باید با هم متحد باشیم تا زمانی که تهدید خاصی صورت می‌گیرد بتوانیم در جنگ نرم همه ما متمرکز شویم و با هم پیش برویم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار