معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آغاز فصل خرید گندم به صورت تضمینی در خراسان جنوبی تاکنون ۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان و بهره‌برداران خریداری شده است.
کد خبر: ۴۸۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 20 August 2017
مهدی عصمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای آغاز فصل خرید گندم به صورت تضمینی در خراسان جنوبی تاکنون 18 هزار تن گندم از کشاورزان و بهره‌برداران خریداری شده است.

وی افزود: ارزش 18 هزار تن گندم بیش از 23 میلیارد و 376 میلیون تومان است که از این میزان تا کنون 16 میلیارد و 650 میلیون تومان به کشاورزان و بهره‌برداران پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 6 میلیارد تومان باقیمانده نیز به زودی به حساب بهره‌برداران واریز خواهد شد و در زمینه پرداختی هزینه گندم تضمینی امسال واریزی به کشاورزان استان خوب بوده و بیش از 80 درصد پرداخت شده است.

عصمتی‌پور افزود: از آغاز فصل خرید جو تاکنون 7 هزار و 800 تن به صورت تضمینی از بهره‌برداران در خراسان جنوبی خریداری شده است.

وی بیان کرد: امسال به دلیل گرمازدگی کاهش تولید محصول گندم را در خراسان جنوبی شاهد هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: قیمت خرید گندم به صورت تضمینی هزار و 300 تومان است و با توجه به خشکسالی و کم آبی اما کیفیت گندم امسال مطلوب بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار