مراسم یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی به‌مناسبت روز مقاومت اسلامی به‌همت کانون فرهنگی هنری بیت‌العباس بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 16 August 2017
به نقل از روابط عمومی کانون بیت‌العباس بیرجند؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در مراسم یادبود شهید محسن حججی اظهار داشت: قبل از انقلاب، اسلام حاکم بر ایران اسلام سازشکار و آمریکایی بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی(ص) بر ایران حاکم شد.

وی با اشاره به اینکه طبق آیه 141 سوره نساء نباید کفار بر مسلمین حکمرانی کنند، افزود: امروز مبنای عدم تبعیت از کفار، همان پیروی نکردن از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اسلام ناب وظیفه مسلمانی را به مسلمانان منطقه تفهیم کرده و آنها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند، ادامه داد: آنچه تنها ما را مقابل دشمن محکم نگه‌می‌دارد مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به‌دلیل اینکه ضربه‌های زیادی از اسلام و مسلمانان واقعی خورده است دست به راه‌اندازی گروه‌های القاعده،‌ داعش و طالبان کرده است، گفت: حزب‌الله لبنان با حضور عده‌ای جوان مخلص و فداکار اسلام با الگوگیری انقلاب اسلامی ایران در جنوب لبنان شکل گرفت.

مزگی‌نژاد تصریح کرد: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی از لحاظ امکانات و تجهیزات چهارمین ارتش جهان است و سابقه پیروزی بر اعراب در 6 روز را دارد اما جوانان حزب‌الله با توکل به خدا و اهل بیت‌(ع) و با دستان خالی و کمبود امکانات توانستند پیروز شوند و این نتیجه اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه سقوط شهری مثل موصل به‌دلیل خیانت عناصر داخلی از جمله فرماندار و فرمانده پلیس موصل صورت گرفت ابراز کرد: در همین زمان با فتوای آیت‌الله سیستانی یک میلیون رزمنده بسیجی برای مقابله با داعش آماده شدند که نتیجه آن آزادسازی موصل به‌دست جوانان مخلص رزمنده بود.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به‌دنبال ناامید کردن ملت ایران است و تنها راه پیروزی بر دشمن مقاومت و ادامه دادن راه شهدا، اتکای به خداوند و یاری کردن مؤمنان در لحظات سخت است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار