نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهادگران و بسیجیان عمارهای زمان کنونی هستند و در این عصر نیز کسی پایدار می ماند که مانند عمار است.
کد خبر: ۴۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 15 August 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در جمع جهادگران بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه عمر یک فرصت است، افزود: انسان ها باید اهداف خود را در این فرصت صورت دهند.

وی با بیان اینکه فرصت هایی مانند سیستم های حکومتی، آموزش ها و هم نشینی ها به عمر اضافه می شود، گفت: آدم هوشیار کسی است که از این فرصت ها بهره مثبت ببرد.

آیت الله عبادی بیان کرد: همه انسان ها مانند یکدیگر نیستند چراکه ممکن است در ظاهر شبیه باشند اما در باطن نیز تفاوت زیادی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: میزان بهره مندی به انسان بستگی دارد چرا که تنها خودش است که باید با ایده های مناسب از فرصت هایشان برای عمر خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انسان های متفاوتی بوده و رفته اند، افزود: کسانی مانند یاسر و عمار بوده اند که خاضع و فروتن بوده و کسانی نیز بوده اند که بر غرور زندگی کرده اند.

آیت الله عبادی ادامه داد: عمار به گونه ای بوده که در میان آن جریانات و فتنه ها، پیامبر وی را به عنوان الگو معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همه به ظاهر نماز می خوانند و روزه می گیرند اما در باطن با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

وی با بیان اینکه سیستم حکومتی ما نظام مقدسی است که ستون فقرات آن نیز قانون اساسی نام دارد، افزود: برخی از نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند و برخی نیز مانند شهدا برای حفظ آن از جان خود مایه می گذارند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه انسانی که دارای باطن بد است، حتی بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) نیز بد خواهد بود، افزود: نفس، همواره انسان را وسوسه کرده و به سمت رفاه، پول و کیته توزی می کشاند.

وی خطاب به جهادگران بیان کرد: شما عمارهای زمانه کنونی هستید و در این عصر نیز کسی پایدار می ماند که مانند عمار است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دنیا و عمر به اندازه یک ثانیه و لحظه است، افزود: باید تلاش کنیم که در این یک لحظه کیته توزی  و گران فروشی نکنیم و از دیگر منکرات نیز دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ثواب دلجویی و عیادت از دردمندان را بالاتر از زیارت کعبه دانست و گفت: خانه خدا دل است و عیادت از محرومان نیز باعث نشاط دل می شود.

وی با بیان اینکه دنیا محلی برای آزمایش و امتحان انسان ها است، گفت: وای به حال افرادی که از فرصت ها در دنیا سوء استفاده کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار