فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو تن از اعضای اصلی باند ترویج فساد و آموزش رقص در شهرستان بیرجند با همکاری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 15 August 2017
سردار مجید شجاع صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت اخبار و گزارشات واصله مبنی بر این که خانمی به هویت معلوم در شهرستان بیرجند با همکاری چند نفر دیگر با تشکیل گروهی اقدام به برگزاری کلاس رقص کرده است و با حضور در مراسم عروسی و شادی شهروندان با دریافت مبالغ بالا از این طریق تحصیل مال نامشروع انجام می‌دهد،موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری سپاه انصارالرضا (ع) پس از انجام دو ماه کار اطلاعاتی،اعضای اصلی و گردانندگان این گروه را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های پلیس مشخص شد خانمی با هویت معلوم با تشکیل گروهی اقدام به برگزاری کلاس آموزش رقص در شهرستان بیرجند می‌کند و با تبلیغات در فضای مجازی و حضور در مجالس عروسی و مجالس شادی شهروندان با دریافت مبالغ بالا اقدامات مجرمانه ای را انجام داده و مروج فرهنگ غربی است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: اعضای این گروه با انتشار چند کلیپ از مراسم رقص خود با وضعیت نامناسب در شبکه اجتماعی تلگرام تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و هنگامی که در حال انجام اقدامات مجرمانه خود در یکی از تالارهای شهرستان بیرجند بودند شناسایی و هنگام خروج از تالار دو تن از اعضای اصلی این گروه دستگیر شدند.

سردار شجاع تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس امنیت عمومی استان تحقیقات در زمینه اعمال مجرمانه آنان انجام شد و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار