رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود نمایشگاه به توسعه اصناف کمک می کند گفت: اگر قرار است خراسان جنوبی در حوزه های مختلف یک استان توسعه یافته شود باید شاخص های توسعه یافتگی شکل بگیرد.
کد خبر: ۴۵۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 08 July 2017
داوود شهرکی صبح امروز در بازدید از طرح های اجرایی این سازمان  با اشاره به ظرفیتهای استان اظهار داشت: در حوزه بازارچه یزدان امکانات و تجهیزات بسیار خوبی داریم تا بخشی از صادرات گاز، سوخت و اقلام مرتبط با صنعت فولاد را در آینده در آنجا داشته باشیم.

وی افزود: بازارچه دوکوهانه به عنوان بازارچه ای است که می تواند در واردات دام و طیور فعالیت کند و تخصصی شود و اینها همه ظرفیت های خوبی در تجارت خارجی است که اتفاق افتاد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه ساماندهی اصناف همراهی اصناف استان با مردم در حوزه اقتصادی کمک کرد که بخشی از مسائل مرتفع شود.

 شهرکی تصریح کرد: همچنین در حوزه نانوایان در سال گذشته مشکلاتی داشتیم که بخشی از آن با آزادسازی فضای نانوایان و بخشی با تسهیل فرآیند صدور مجوز و تنوع محصول مجتمع های خوب نان شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال این سیاست در بخش دیگری از کالا مانند مجتمع های مواد پروتئینی دنبال می شود تا بتوانیم آنان را شکل دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: واگذاری وظایف به حوزه اصناف یک ظرفیت بسیار خوب است تا بتوانند مدیریت بر نظارت بازار و در کنار آن توسعه نمایشگاه ها را به خوبی داشته باشند.

 شهرکی با بیان اینکه وجود نمایشگاه به توسعه اصناف کمک می کند اظهار داشت: زیرا ظرفیت های جدید، تنوع محصول جدید، مواد جدید در آنجا عرضه می شود و این امر به متنوع سازی صنوف در استان کمک می کند که این لازم است.

وی با بیان اینکه وجود نمایشگاه در دنیا یک امر قطعی است و باید در استان ما نیز شکل بگیرد افزود: این موارد در کنار هم به توسعه استان کمک می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر قرار است استان ما در حوزه های مختلف یک استان توسعه یافته شود باید شاخص های توسعه یافتگی شکل بگیرد گفت: باید فضای تعامل و ارتباط را شناسایی کنیم و خود را رشد و توسعه دهیم.

شهرکی بیان کرد: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و امید است با سایت جدید و نمایشگاه های جدید اصناف را فعالتر کنیم و خود آنان محصولات خوبی را از کشور شناسایی و به استان بیاورند تا مردم مجبور نشوند به استان های دیگر بروند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار