مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از صدور ٢٥٠ مجوز نشر و چاپ کتاب طی سال ٩٥ در استان خبر داد
کد خبر: ۳۷۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 03 February 2017
،محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه تفویض صدور مجوز نشر از ابتدای سال ٩٥ به استان خوزستان داده شد، روند چاپ و نشر کتاب در استان بهبود یافته است.

 

وی به صدور بیش از ٢٥٠ مجوز نشر و چاپ کتاب طی سال جاری اشاره کرد و افزود: صدور مجوز نشر سرعت داده شده به طوری که طی ٤٨ ساعت مجوز نشر داده می شود.

 

جوروند با اشاره به حمایت های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حوزه کتاب اذعان داشت: برگزاری نماشگاه کتاب، نمایشگاه های مقطعی کتاب در طول سال، فعالیت های پژوهشی و حمایت از نویسندگان و ناشران بومی از جمله اقداماتی است که در حوزه کتاب صورت می گیرد.

 

وی به خرید یکصد میلیون تومان کتاب از نویسندگان بومی استان اشاره کرد و ادامه داد: بنا داریم این رقم را در سال آینده افزایش دهیم و کتاب های بیشتری از نویسندگان بومی خریداری و به مراکز فرهنگی، کتابخانه های تخصصی و عمومی هدیه کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به موفقیت یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در جذب مخاطب تصریح کرد: استقبال چشمگیر از این نمایشگاه نشان از علاقه مندی وافر مردم به مقوله کتاب و کتابخوانی است که براین اساس باید شرایط بهتری برای دسترسی آسان مردم به کتاب فراهم شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار