مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان؛
مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با اشاره به استقبال صورت گرفته از نمایشگاه کتاب اظهار کرد: این استقبال نوید بخش روزهای خوبی برای حوزه فرهنگ، کتاب و کتابخوانی خوزستان است
کد خبر: ۳۶۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 30 January 2017
مرتضی جمشیدی، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با اشاره به ویژگی های این نمایشگاه اظهار کرد: در راه اندازی یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان به رشد و ارتقاء این نمایشگاه از لحاظ کمی و کیفی توجه فراوانی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال تا کنون توانسته رضایت مخاطبان را فراهم کند، افزود: افزایش ١٠ تا ١٥ درصدی ناشران، افزایش ١٥٠ میلیون تومانی بن یارانه کتاب، حضور ناشران برتر کشور، استفاده از ناشران بین المللی و زمان مناسب نمایشگاه از ویژگی هایی است که نمایشگاه یازدهم را نسبت به دیگر نمایشگاه های کتاب استان متمایز می کند و رضایت مخاطبان را همراه داشته است.

 

جمشیدی به استقبال خوب مخاطبان حوزه کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: این استقبال به ویژه در روزهای آغازین فعالیت نمایشگاه و علی رغم شرایط جوی نامناسب نوید روزهای خوبی برای حوزه فرهنگ و مطالعه استان خوزستان است.

 

فروش ١٤٠ میلیون تومان بن در دو روز

وی توضیح داد: در روز نخست فعالیت نمایشگاه ٦٥ میلیون تومان، در روز دوم ٧٦ میلیون تومان و در مجموع در حدود ١٤٠ میلیون تومان فروش بن صورت گرفت که نشان از جلب نظر مخاطبان این دوره از نمایشگاه می باشد.

 

مدیر اجرایی نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با تاکید بر اینکه سعی شده نیاز مخاطبان در بخش های مختلف تامین شود، خاطر نشان کرد: ارائه کتب تخصصی عربی از جمله مواردی است که در سالهای قبل تقاضای بسیاری از علاقه مندان به این حوزه بود که امسال با دعوت از ناشران کتب عربی از کشورهای مختلف سعی کردیم به این نیاز مخاطبان به نحو مطلوبی پاسخ داده شود.



حضور تمام ناشران مطرح کشور در نمایشگاه کتاب خوزستان

وی در خصوص ناشران این دوره از نمایشگاه و کتب عرضه شده تصریح کرد: سعی شده تمام ناشران مطرح کشوری در این نمایشگاه حضور یابند و به جرات می توان گفت هیچ ناشر مطرح کشوری نیست که در این نمایشگاه حضور نداشته باشد.

 

جمشیدی اذعان داشت: این نمایشگاه در زمینه کتب دانشگاهی و کمک درسی نیز سعی کرده نیاز مخاطبان را در بخش های مختلف فنی ، مهندسی، هنر، کشاورزی و ...فراهم کند به نحوی که تمام ناشران مطرح کشوری در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی همچنین از حضور ناشران خوزستانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: به منظور ارتباط بیشتر ناشران با مخاطبان خوزستانی در حدود ٣٥ ناشر بومی در این نمایشگاه حضور یافته اند و چهار کتابفروشی مطرح اهواز شامل کتابفروشی محام، شرق، رشد و شهر کتاب نیز در نمایشگاه حضور دارند.

 

پذیرش بن های نمایشگاه در فروشگاه های سطح شهر

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب خوزستان حضور این کتابفروشی ها در نمایشگاه کتاب را یکی از حسن های نمایشگاه عنوان کرد و گفت: تمهیداتی در نظر گرفته شده تا شهروندانی که پس از مدت زمان فعالیت نمایشگاه کتاب همچنان بن در اختیار داشته باشند و تمایل به خرید کتاب دارند، به مدت ده روز به این کتابفروشی ها در سطح شهر مراجعه و نیاز های خود را تهیه کنند.

جمشیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمددی زمان نمایشگاه با توجه به استقبال شهروندان، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه استانی کاشان پس از نمایشگاه خوزستان برگزار می شود، امکان تمدید مدت فعالیت نمایشگاه وجود ندارد و براین اساس پیشنهاد می شود علاقه مندان حوزه کتاب در فرصت باقی مانده نسبت به تهیه کتب مورد نیاز خود اقدام کنند.

منبع: تابناک
برچسب ها: مرتضی جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار