مجموعه شعر ویژه شهدای حرم و شهدای حله تحت عنوان دری که باز مانده ست در یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان رونمایی شد
کد خبر: ۳۶۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 28 January 2017
 مجموعه شعر دری که باز مانده است در بخش جنبی یازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با حضور رئیس بنیاد شهید منطقه دو اهواز و جمعی از معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

مجموعه شعر دری که باز مانده است از دکتر حامد صافی شاعر و پژوهشگر جوان خوزستانی در راستای گسترش نشر شهید و شهادت و پاسداشت خانواده شهدا و ایثار گر منتشر شده است.

در این مجموعه شعر اشعاری ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای حله عراق سروده شده است.

یازدهیمن نمایشگاه کتاب خوزستان هفتم بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز گشایش یافت و تا ١٢ بهمن به فعالیت خود ادامه می دهد.

در کنار عرضه کتاب اجرای برنامه های جنبی متعدد در این نمایشگاه برنامه ریزی شده که در نخستین روز نشست قرآن پژوهی با موضوع قرآن، کودک و مسجد و همچنین مراسم با کاروان حرم و رونمایی از کتاب شعر برگزار شد.

نشست ‌های شاهنامه و ایرانیان با حضور میرجلال‌الدین کزازی، فرهنگ مطالعه و سلامت، مروری بر کارنامه بیدل پژوهی، صنعت نشر و عصر دیجتال، کتاب و رسانه، شب ‌های فرهنگی استان، موسیقی محلی، نمایش خیابانی، کارگاه تصویرگری کتاب کودک با حضور ۲ تصویرگر مطرح ایتالیایی، جنگ شادی کتاب کودک، جشن امضای کتاب نویسندگان استان و.. از جمله برنامه های جنبی است که در ایام برگزاری نمایشگاه اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار