7 تا 12 بهمن ماه
یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان از ۷ تا ۱۲ بهمن ماه امسال در شرکت نمایشگاه های بین المللی اهواز برپامی شود
کد خبر: ۳۶۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 25 January 2017
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این نمایشگاه از ۷ تا ۱۲ بهمن‌ماه در نمایشگاه دائمی استان برپا می‌شود و از ساعات ۹-۱۲ و ۱۶-۲۱ پذیرای عموم مردم در این روزها خواهد بود.

محمد جوروند افزود: امسال ۴۶۹ ناشر در نمایشگاه کتاب استان حضور خواهند یافت که از این تعداد ۲۶ ناشر کتب عربی به صورت تخصصی آثار خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش می‌گذارند. تعداد عناوین کتب داخلی در نمایشگاه ۶۶ هزار و ۲۹۰ عنوان و کتب خارجی ۸ هزار و ۶۰۰ عنوان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: همچنین ۳۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است است.

وی درباره برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب گفت: بخشی از برنامه‌های جنبی توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، دزفول، شوشتر، دشت آزادگان و رامهرمز برگزار خواهد شد. علاوه بر این، برنامه‌هایی چون رونمایی کتاب و تشکیل نشست‌های تخصصی کتاب، شعر، ادبیات، قرآن، چاپ و نشر، محیط زیست نیز در دستور کار نمایشگاه قرار گرفته است. از جمله این برنامه‌ها حضور دکتر سید جلال الدین کزازی در روز ۸ بهمن در نمایشگاه است که با محوریت شاهنامه به سخنرانی خواهد پرداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار