مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح متمرکز آموزش و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح در آذر ماه امسال با حضور مشاور وزیر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 17 November 2016
عصمت محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از توسعه کمی و کیفی نهادها و تشکلهای اجتماعی و همچنین ایجاد زمینه‌های گسترش و تعمیق مشارکت فعالانه تشکلها در فرآیندهای توسعه اجتماعی کشور از اهداف مهم طرح متمرکز آموزش و توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد است.

وی با اشاره به نام‌گذاری 22 مرداد به نام روز تشکلها و مشارکتهای اجتماعی در تقویم رسمی کشور اظهار داشت: امسال با درخواست سازمانهای مردم نهاد از رئیس جمهور در همایش بزرگ دولت یازدهم با مشارکت بیش از 3000 سازمان مردم نهاد از سراسر کشور، ثبت روز 22 مرداد  در تقویم رسمی کشور به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی خانه سمن‌ها را از اولویت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اعلام کرد و افزود: سلامت اجتماعی هر جامعه در گرو همکاری و مشارکت تمامی ارکان جامعه است و دولت به تنهایی قادر به مقابله با آسیبهای اجتماعی نیست.

وی گفت: خانه سازمان‌های مردم نهاد به عنوان حلقه واسطه میان دولت و جامعه می‌تواند به برطرف کردن مشکلات اجتماعی و آسیب‌ها کمک کند و ارتقای توانمندی جوامع عمل و رضایتمندی عمومی را در پی داشته باشد.

محمودی با تاکید بر مشارکت مردم و دولت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: با حضور مشاور وزیر و معاون امور سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور خانه سمن‌ها با همکاری شهرداری بیرجند در آذر ماه امسال افتتاح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری خراسان جنوبی، برنامه‌ریزی در راستای آموزش و توانمندسازی از سازمان‌های مردم‌نهاد را از دیگر برنامه‌های دفتر امور اجتماعی دانست و اظهار داشت: با همکاری فرمانداری‌های سراسر استان نشست‌های آموزشی ویژه سمن‌ها را از آبان ماه شروع کردیم و امیدواریم تا پایان سال 95 این روند ادامه یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار