کد خبر: ۲۹۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 04 September 2016
مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: وقتی عکس شهدا را در مکانی نصب می‌کنیم حتماً سعی شود فرازی از وصیت‌نامه شهید نیز درج شود تا مردم عمیقاً با شهدا آشنا شوند و تدابیری اندیشیده شود که زنگ مهر امسال در لرستان همراه با رونمایی از وصیت‌نامه شهدا انجام شود.
مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان شنبه، ۱۳ شهریورماه در دیدار با مدیرعامل بانک مهر اقتصاد لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه این بانک در خدمت‌رسانی به خانواده ایثارگران، گفت: تولید ارزش در جهت ادامه راه شهدا از شاکله‌های اقتصاد مقاومتی است که رهبر به آن اشاره و نظر دارد و یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و باید در این راستا جهت ایجاد شغل و رفع مشکل بیکاری با سازو کار حداقلی شروع و حرکتی در راستای ایجاد اشتغال مولد برداریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در خصوص کارگروه فرهنگی استان، تصریح کرد: سال گذشته در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشنهاد قرائت وصایای شهدا در ابتدای جلسات اداری را به استاندار دادیم و چند روز پیش در سفر وزیر دادگستری ایشان نیز از این حرکت به خوبی یاد کردند.
روشنی اضافه کرد: وقتی عکس شهدا را در مکانی نصب می‌کنیم حتماً سعی شود فرازی از وصیت‌نامه شهید نیز درج شود تا مردم عمیقاً با شهدا آشنا شوند و تدابیری اندیشیده شود که زنگ مهر امسال در لرستان همراه با رونمایی از وصیت نامه شهدا انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار