کد خبر: ۱۳۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 21 November 2015
رشت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال شهروندان از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان، از فروش 355 میلیون تومانی بن کارت الکترونیک خرید کتاب و تمدید ساعت کار در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا، فیروز فاضلی در جریان بازدید از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این نمایشگاه اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 89 هزار نفر از نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان بازدید کردند.
وی با بیان اینکه تاکنون در نمایشگاه بزرگ کتاب 355 میلیون تومان بن کتاب فروخته شد، تصریح کرد: تنها روز جمعه، 122 میلیون تومان بن کتاب فروخته شده است.
وی استقبال زیاد مردم از نمایشگاه کتاب را موجب تمدید ساعت نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این استقبال پرشور موجب شد تا از روز گذشته، یک ساعت زمان بازدید نمایشگاه تمدید شود.
فاضلی برپایی نمایشگاه کتاب را تا فردا (یکشنبه اول آذرماه) ذکر و اضافه کرد: پس از این تاریخ زمان نمایشگاه تمدید نمی شود.
وی درباره بیشترین استقبال مردم از بخش های نمایشگاه کتاب گفت: بخش کتاب های دانشگاهی، کمک آموزشی و کتاب های دینی بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از 25 آبان ماه جاری دایر شده و تا یکم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران با حضور ناشران مطرح کشور و گیلان پذیرای علاقه مندان است.
در نمایشگاه کتاب گیلان 345 ناشر از سراسر کشور در 208 غرفه حضور دارند که 25 ناشر گیلانی هستند و در مجموع 34 هزار عنوان کتاب در عناوین مختلف را ارائه می کنند.
دوستداران و علاقه مندان به کتاب می توانند در نمایشگاه مذکور کتاب مورد علاقه خود را با حداقل تخفیف 30 درصد خریداری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار