مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی اعلام کرد؛
بیرجند- مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به حمل میوه شب عید به خراسان جنوبی گفت: این میوه‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 26 February 2023

سید حسن رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه میوه شب عید به خراسان جنوبی حمل شده است، اظهار کرد: تدابیری اندیشیده شده که مردم برای تأمین میوه مورد نیاز ابتدای سال با مشکل خاصی مواجه نباشند.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه این میوه در زمان تعیین شده با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد، بیان کرد: میوه شب عید طبق روال سال‌های قبل سیب و پرتقال است.

رضوی ادامه داد: توزیع گوشت تنظیم بازار توسط اتحادیه تعاون روستایی خراسان جنوبی به صورت اینترنتی و با همکاری اداره پست انجام می‌شود و در این طرح در شهرهای قاین و بیرجند بخشی از سهمیه گوشت قرمز از طریق اینترنت توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از فعالیت روستا بازارها در خراسان جنوبی دسترسی بدون واسطه مردم به برخی از کالاهای اساسی به قیمت مناسب‌تر است، افزود: در حال حاضر دو روستا بازار در خراسان جنوبی به صورت مستمر فعالیت دارند.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی بیان کرد: خرید توافقی از فعالیت‌های تشکل‌های تعاونی روستایی است که در این زمینه بیشتر تشکل‌ها بر حسب نیاز به این چرخه ورود می‌کنند.

رضوی با تأکید بر اینکه هدف از فعالیت مراکز خرید توافقی محصولات کشاورزی کاهش دغدغه‌های کشاورزان برای فروش محصولات و جلوگیری از ضرر و زیان در فرایند عرضه و فروش است، افزود: امیدواریم این مراکز بتوانند در کاهش مسائل کشاورزان مؤثر واقع شوند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های تعاون روستایی خراسان جنوبی متشکل از ۱۸ اتحادیه استانی است، یادآور شد: در حال حاضر بیش ۲۰۰ تشکل روستایی، کشاورزی، تولید، زنان و سهامی زراعی نیز در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار