بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض به بیماران نیازمند خراسان جنوبی اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمد علی کاوسی ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه کمک به بیماران خاص و نیازمند طی ده ماهه گذشته، افزود: در این مدت دو هزار و ۹۰۵ پرونده جهت کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج نیازمند در سطح استان تشکیل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: طی بررسی‌های صورت گرفته اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های بلا عوض به این بیماران پرداخت شده است.

وی همچنین از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بین بیماران نیازمند سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به بیماران صعب‌العلاج و خاص در استان پرداخت شده است.

کاوسی ادامه داد: این اعتبارات تا سقف پنج میلیون تومان جهت پرداخت تنها هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار