بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان، ۳۲ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان جنوبی در حال آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد علی کاوسی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در روزهای آینده اظهار داشت: از صبح چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه تا بعدازظهر جمعه چهاردهم بهمن ماه جاری سامانه بارشی، همراه با وزش باد شدید وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۲ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان جنوبی در این مدت جهت امدادرسانی به حوادث احتمالی آماده‌باش کامل هستند، افزود: تعداد ۱۲۰ نجاتگر تخصصی نیز به صورت شبانه روزی در این پایگاه‌ها مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح زمستانه تمامی پایگاه‌های ثابت، موقت، تیم آنست واکنش سریع و امداد هوایی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به احتمال وقوع روان آب و آب گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در سطح جاده‌های استان، گفت: همشهریان عزیز در این مدت از سفرهای غیرضروری و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها اجتناب کنند.

کاوسی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار