بیرجند- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ۱۰۵ پروژه اشتغال زا با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 31 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ یاسر صادق صبح سه شنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر در سه محور جهاد خدمت، جهاد نشاط و امید آفرینی و جهاد تبیین و روشنگری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۰ عنوان برنامه و ۳۰۰ خط برنامه در کمیته مردمی و بسیج ستاد دهه فجر برگزار می‌شود.

صادق گفت: نمایشگاه خاندان ویرانی، نمایشگاه برگی از هزاران، توزیع بسته‌های فرهنگی، پویش تکریم پرچم، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برگزاری زنگ انقلاب و غیره در دهه فجر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه پویش (سرفراز ایران) در محلات مختلف خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: یکی از اقدامات مهم در محلات این است که بسیجیان نوجوان و جوان پویشی با عنوان «چه بودیم و چه شدیم» را برگزار کنند.

صادق افزود: در قالب این برنامه کلیپ‌هایی یک دقیقه‌ای از مسن‌ها و ریش سفیدان درباره ایام انقلاب و شرایط زمان قبل از انقلاب تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس نیز طی دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، افزود: نمایشگاه اقتصاد به توان مردم هم در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: ۶۰ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و آبرسانی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

صادق گفت: همچنین ۱۰۵ پروژه اشتغال‌زایی به مبلغ ۹۳ میلیارد ریال در طول دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۴۴ زندانی نیز به مناسبت دهه فجر با کمک بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی و ستاد دیه در ۲۰ بهمن آزاد می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر را در دهه فجر خواهیم داشت، بیان کرد: در فضای مجازی نیز هشتگ ایران ما را خواهیم داشت.

صادق گفت: اولین جشنواره علمی شهید چمران ویژه اساتید دانشگاه برگزار می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار