مسئول سازمان بسیج کارگران خراسان جنوبی:
بیرجند-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی گفت: سه شنبه سیزدهم دی ماه شیفت ایثار در ۱۰ کارخانه خراسان جنوبی برگزار و عواید آن در قالب بسته معیشتی بین محرومین توزیع می شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 02 January 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، کاظم توکلیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های جهادی امروزه شاهد آن هستیم که گروه‌های جهادی در راستای کمک به محرومین خدمات رسانی‌های متنوعی دارند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی بیان‌کرد: این فعالیت‌ها روز به روز رشد نموده و با خودسازی و بالندگی چشمگیر و شگرف کارآمدی خود را به عنوان بازوان قابل اتکای انقلاب به منصه ظهور گذاشته است.

فعالیت‌های تخصصی جهادی بسیج کارگران

توکلیان ادامه‌داد: در این راستا گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی تبلوری از گفتمان خدمت تخصصی را در فعالیت‌های جهادی در جامعه هدف نهادینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها به نوعی تداعی کننده بلوغ جریان جهادی با رویکرد تخصصی در فضای تولید است، بیان‌کرد: این اقدامات جهادی با نگاه رفع مشکلات تولید نسیمی از امید آفرینی را در خانواده تولید محقق خواهد کرد.

ادامه داد: بسیج کارگران و کارخانجات استان اقدام به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و حیدریون تولید از تاریخ نهم دی ماه سال جاری تا شانزدهم دی ماه کرده است.

توکلیان با اشاره به اینکه در این هفته ۷۰ برنامه برگزار خواهد شد، بیان‌کرد: محوری‌ترین این برنامه‌ها غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، میز خدمت در شهرک‌های صنعتی، شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، اعزام گسترده گروه‌های جهادی محرومیت زدایی، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و ایثارگران، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام سفیران تولید و بازدیدهای علمی دانشجویان و … است.

وی افزود: همچنین در قالب این رزمایش اجرای طرح خود حفاظتی واحدها، برگزاری جلسه اخوت کارفرمایی و کارگری، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از برترین‌های بسیج کارگری را خواهیم داشت.

مشارکت ۷۵ گروه جهادی در رزمایش حیدریون تولید

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی گفت: تعداد ۷۵ گروه جهادی و تعداد ۳۰ گروه جهادی تخصصی کارگری در راستای رفع موانع تولید در رزمایش حیدریون تولید مشارکت خواهند کرد.

توکلیان افزود: ۴۵ گروه کارگری نیز با موضوعات رفع محرومیت زدایی و عمرانی و خدماتی ایفای نقش خواهند کرد.

وی گفت: از عوائد برنامه‌ای به عنوان شیفت ایثار و کمک مدیران واحدهای تولیدی و کمک پایگاه‌های بسیج کارگری و کارخانجات تعداد چهار هزار و ۶۷۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی یادآور شد: در برنامه شیفت ایثار که فردا سه شنبه سیزدهم دی ماه در ۱۰ کارخانه استان برگزار می‌شود دو هزار کارگر با حدود ۶ نفر ساعت شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار