بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول تاریخ جبهه باطل در آخرین مرحله همواره به تبلیغات دروغ روی آورده، گفت: امروزه رسانه های استکبار هم به تزویر روی آورده اند.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 19 November 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مربوط به یک قشر و گروه خاصی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بسیج بر پای عقیده خود ایستاده است، بیان‌کرد: انقلاب عظیم اسلامی به دنبال دعوت انبیا و برای تجدید حیات اسلام شکل گرفت.

عبادی با اشاره به اینکه انقلاب با کمک مردم به پیروزی رسید، ادامه داد: برای ادامه انقلاب اسلامی ظرفیت‌های مردمی در قالب بسیج به میدان آمد.

وی گفت: در طول ۴۳ سال گذشته هر زمان جامعه در بخشی احساس نیاز کرده است، بسیج در همان بخش حضور یافته و از کیان انقلاب و اسلام و ایران حراست و حفاظت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس، خدمت رسانی بعد از حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و محرومیت زدایی در روستا نمونه‌ای از خدمات بسیج است.

دشمن با نسخه بسیج شکست خورد

عبادی با اشاره به اینکه دشمن با نسخه بسیج در کشور و منطقه طعم شکست را چشید، بیان کرد: امروز نیز باید ببینیم نیاز مردم، جامعه و اسلام چیست و در همان بخش ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه جبهه باطل در طول تاریخ در آخرین مرحله همواره به تبلیغات دروغ روی می‌آورد، گفت: امروز استکبار جهانی در نهایت ضعف است و از این جهت راهی جز دروغ و تزویر ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دروغ و تزویر آخرین ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تنها در ۱۲ روز اول حوادث اخیر، ۱۷ هزار دروغ توسط رسانه‌های غربی منتشر شده است.

عبادی بیان کرد: آیا بسیج با این صلابت و قدرت نمی‌تواند حقایق ماجراها را برای مردم تبیین کند؟

وی با اشاره به اینکه دشمن حتی به افسانه‌های دروغ روی می‌آورد، گفت: به عنوان مثال در زمینه یهودی سوزی توسط آلمان افسانه‌های دروغ ساختند تا بتوانند رژیم صهیونیست را تشکیل دهند.

اشاره‌ای به برخی دروغ‌های تاریخی غرب

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در کشورهای اروپایی‌تردید در ماجرای هولوکاست همراه با مجازات است، گفت: به فرض که این ماجرا حقیقت داشته باشد چرا باید جبران آن پای مردم فلسطین نوشته شود که قرن‌ها در وطن خود سکونت داشته‌اند.

عبادی اظهار کرد: ۸۰ سال است این دروغ را مطرح می‌کنند و برای باور آن بر روی حماقت مخاطب خود حساب کرده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر موضوع هولوکاست اگر ماجرای برج‌های دوقلو را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که چگونه با آن دروغ‌ها به دو کشور افغانستان و افغانستان حمله کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در هر کجا که وارد شد زیر ساخت‌های آن سرزمین و افراد توانمند آن را از بین برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار