معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: به لحاظ آموزشی معلم جامعه ساز و تمدن ساز است و اگر در سطح جامعه نخبه، دانشمند، مدیر و تربیت یافته خوب و... وجود دارد، به آموزش و هنر معلمی برمی گردد که باید از آن تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸ 02 August 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی با بیان اینکه معلمی هنر است و هنر معلم ، تعلیم و تربیت می باشد تصریح کرد: در موضوع تعلیم و تربیت دو مؤلفه مهم الگوهای رفتاری و الگوهای آموزشی بسیار مهم می باشند.

طالبی اظهار کرد: همه ما در دوران دانش آموزی به ویژه در مقطع ابتدایی معلم خویش را به عنوان الگوی رفتاری، گفتاری و عملکردی قرار داده و عملکرد او را ملکه ذهن و سرمشق خود قرار داده‌ایم.

وی تأکیدکرد: به لحاظ آموزشی نیز معلم جامعه ساز و تمدن ساز است و اگر در سطح جامعه نخبه، دانشمند، مدیر و تربیت یافته خوب و... وجود دارد، به آموزش و هنر معلمی برمی گردد که باید از آن تقدیر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: اگر در سطح جامعه آسیب و معضل اجتماعی نیز مشاهده شود، بخشی از آن به حوزه آموزشی بر می گردد بنابراین دانشگاه فرهنگیان مأموریتی بسیار بزرگ و رفیع به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اخیراً در خصوص اجرای سند تحول بنیادین که سالیان سال از ابلاغ آن می گذرد فرمودند: احساس می کنم هنور ده درصد از این سند اجرایی شده، اظهار امیدواری کرد: مدیریت جدید دانشگاه، آن بخش سند را که به دانشگاه فرهنگیان مرتبط است، در رأس کارها قرار دهد.

کتایون حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار