مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه پرواز‌های بیرجند به تهران و تهران به بیرجند در روز‌های تعطیل عید فطر، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه یکی از شرکت‌های هواپیمایی کنسل شده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴ 28 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، طهماسبی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس اطلاعاتی که از آژانس‌های مسافرتی به دست ما رسیده است، ایران ایر پرواز‌های روز‌های ۱۴ و ۱۸ اردیبهشت خود را نیز لغو کرده است که یکی از این پروازها، پرواز بیرجند به مشهد بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما از فرودگاه بیرجند تنها یک پرواز به مشهد (پرواز روز چهارشنبه) داریم، لغو و کنسلی این پرواز به مسافرانی که برخی از آن به واسطه درمان و نیاز ضروری به این سفر می‌روند، بسیار آسیب زا است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: برخی از مسافران بعد از ایام نوروز و بازگشت پزشکان از مرخصی و اتمام ماه مبارک رمضان قصد پیگیری ادامه درمان خود را دارند که کنسلی این پرواز به سمت مشهد برای آنان مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد.

وی گفت: متأسفانه در برنامه تابستانه شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز پرواز روز یکشنبه بیرجند به مشهد و بالعکس که در گذشته کنسل شده است، برقرار نشده و همچنان تنها یک پرواز به مشهد داریم.

طهماسبی گفت: متأسفانه در یک بازه زمانی یک ماهه بعد از تعطیلات نوروزی ما با کنسلی ۶ پرواز (۱۲ پرواز به صورت رفت و برگشت) مواجه هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی درباره چرایی کنسل شدن پرواز‌های تعطیلات نوروزی گفت: براساس آنچه که شرکت‌های هواپیمایی به ما اعلام کرده‌اند، به واسطه کمبود مسافر در روز‌های تعطیل این پرواز‌ها لغو شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار