رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی تاکید کرد؛
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: تلاش ما این است تا شرکت‌های دانش بنیان را مورد حمایت قضایی قرار دهیم تا در زمینه ارتقا تولید در استان به ما کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 24 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در خصوص نیاز‌ها و ظرفیت‌های موجود برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در این استان اظهار کرد: ما در استان خراسان جنوبی بررسی‌هایی داشتیم که آیا در سال‌های اخیر در این زمینه در استان اقدامی انجام شده یا خیر. به خصوص اگر در جایی یا شرکتی پژوهشی مبتنی بر موضوع تولید یا ارتقا کیفیت تولید در استان انجام شده باشد برای ما اهمیت خواهد داشت. 


وی افزود: در شرایط فعلی جامعه وجود چنین اقداماتی واقعا ضروری است. در سال‌های اخیر در موضوع تولید شاهد افزایش کمی هستیم، اما از نظر کیفیت در نقطه مطلوب قرار نداریم. برای همین نیاز است تا با اتکا به شرکت‌های دانش بنیان برای دستیابی به تولیدات کیفی مطلوب کوشش شود. با عنایتی هم که مقام معظم رهبری در این زمینه داشتند امیدوار هستیم افزایش فعالیت شرکت‌های دانش بنیان آثار و برکات خوبی برای کشور داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: ما در استان خراسان جنوبی پیگیر هستیم تا هم شرکت‌هایی که در استان هستند و هم شرکت‌های مستقر در دیگر استان‌ها که می‌توانند به واحد‌های تولیدی ما کمک کنند را شناسایی کنیم تا آنها را پای کار بیاوریم. تلاش ما این است تا شرکت‌های دانش بنیان را مورد حمایت قضایی قرار دهیم تا در زمینه ارتقا تولید در استان به ما کمک کنند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی اذعان کرد: در حال حاضر در مرحله شناسایی شرکت‌ها دانش بنیان هستیم. در دادگستری استان در تلاش هستیم تا شرکت های دانش بنیان در استان های همجوار به خصوص استان های خراسان رضوی و یزد را نیز شناسایی کنیم تا در زمینه ارتقای تولید در استان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار