فردی که مقاله توهین آمیز او علیه مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون منتشر شد، یکی از وکلای با سابقه در کشور پرتغال است.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 16 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، فردی که مقاله توهین آمیز او علیه مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون منتشر شد، یکی از وکلای با سابقه در کشور پرتغال است.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اخیراً با انتشار مقاله‌ای در صفحه رسمی خود حمله شدید و توهین آمیزی به مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم رقیب یعنی پورتو داشته است.

این مطلب به قلم «تیتو آرنتس فونتس» نوشته شده است. بررسی سوابق تیتو نشان می‌دهد این فرد بیش از ۳۰ سال سابقه کار حقوقی دارد و یکی از وکلای شناخته شده در کشور پرتغال است.

تیتو مدرک حقوق خود را در سال ۱۹۸۲ از دانشگاه کویمبرا دریافت کرد و در سال ۲۰۰۲ مدرک فوق لیسانس در حقوق دارویی و پزشکی را گرفت.

او پیش از این دارای یک شرکت حقوقی در پرتغال بوده است و به نوشته بعضی از سایت‌های پرتغالی، تجربه حرفه‌ای گسترده یعنی بیش از ۱۰۰۰ پرونده در حوزه‌های قضایی مختلف ملی و بین المللی در کارنامه اش وجود دارد.

اما پیوند تیتو با فوتبال در پرتغال به گروه استرومپ (Group Stomp) بر می‌گردد؛ قدیمی ترین و یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین گروه‌های هواداری باشگاه اسپورتینگ در پرتغال که تاثیر زیادی در فوتبال این کشور دارد. ریاست این گروه در حال حاضر با تیتو است.

تحویل جوایز استرومپ یکی از مهمترین رویدادهای باشگاه اسپورتینگ پرتغال است. این جوایز سالانه توسط گروه استرومپ، در ماه دسامبر به مدیران، مربیان، ورزشکاران یا اعضای باشگاه که بیش از همه در طول سال برجسته بودند، اعطا می‌شود.
تیتو آرنتس در رسانه‌های ورزشی پرتغال حضور پررنگی دارد و همواره به عنوان یکی از مدافعان تمام قد اسپورتینگ در رسانه‌ها، در مواقع لزوم به حریفان این تیم انتقاد و حمله کرده است.

مقالات او در حمایت از اسپورتینگ، نه تنها در مورد طارمی بلکه در موارد دیگر هم روی سایت این باشگاه پرتغالی منعکس شده است و در واقع می‌توان گفت دیدگاه او یکی از دیدگاه‌های مورد تایید و رسمی باشگاه اسپورتینگ محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار