مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی خبر داد؛
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳ میلیارد تومان درآمد از فروش صنایع دستی و سوغات عاید استان شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 29 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسن رمضانی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی که به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: بر اساس آمار از ۲۷ اسفند تا ۷ فروردین ماه ۹۳۸ هزار و ۲۹۶ نفر در استان اقامت کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در هتل اقامت کردند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۱۴۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۵۷۱ نفر در مهمان پذیرها، ۱۷۵ هزار و ۳۹۱ نفر در خانه مسافرها اقامت کردند گفت: در این مدت ۶۷۹ هزار نفر در تاسیسات آموزشی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از اسکان ۴۱ هزار و ۸۱۲ نفر در مدارس خبر داد و افزود: در این مدت ۹۱ بازدید را انجام دادیم که ۷ فقره اخطار کتبی و ۱۱ مورد تذکر کتبی به واحدها دادیم.

رمضانی بیان کرد: در این مدت یک میلیون و ۸۰۴هزار و ۲۸۰ نفر از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند و شاهد فروش یک و نیم میلیارد تومان صنایع دستی در استان بودیم که با احتساب فروش محصولات سوغاتی به ۳ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه از ۲۷ اسفند تا ۸ فروردین ماه ۶ هزار و ۵۲۲ خانوار در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۴ پایگاه و ۹۸ مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در استان در نظر گرفتیم که با توجه به درخواست‌های زیاد این تعداد به ۱۳۶ مدرسه رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار