مدیر کل اعلام کرد:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از صدور ۳۰۱ مجوز فعالیت مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 04 January 2022
 
 
"غلامرضا اشرفی" گفت: از مجموع مجوزهای صادر شده از ابتدای امسال در استان، ۱۷۰ مجوز در قالب مستقل است و ۱۳۱  مورد هم به صورت پشتیبان حقیقی و حقوقی با هزار و ۱۹۱ نفر زیر پوشش را شامل می شود.
به گفته وی بیش از ۷۷ درصد مجوزهای صادره در حمایت از فعالیت های شبکه ای برای پیشرانان و پشتیبانان مشاغل خانگی صادر شده است.
وی بیشترین مجوز مستقل صادر شده را مربوط به فعالیت های صنعت، معدن و تجارت و بالاترین مجوزها در قالب پشتیبان را در رشته های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.
وی به این نکته هم اشاره کرد که ۷۰ فقره از مجوزهای صادر شده در بخش مشاغل خانگی در شهرستان های مرزی استان بوده که ۲۳ درصد مجوزهای صادره استان می باشد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مشاغل خانگی را ظرفیتی قابل توجه برای اشتغال دانست و گفت: از ابتدای امسال ۱۳۵ طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل رفاه کارگران و توسعه تعاون معرفی شده که از این تعداد ۳۸ طرح به مبلغ ۵ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان با ایجاد ۳۵۳ فرصت شغلی تسهیلات دریافت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار