مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در سفر به شهرستان بشرویه ضمن دیدار با فرماندار از چندین طرح تولیدی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 18 October 2021

 

ملائی مدیر شعب استان در دیدار با مهندس شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه با ارائه گزارشی از عملکرد بانک توسعه تعاون در این شهرستان گفت: توسعه شهرستان بشرویه در گرو توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی است چرا که با حمایت از تولید و جلوگیری از خام فروشی زنجیره اقتصادی این شهرستان گسترش می‌یابد.

وی میزان تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بشرویه را 250 میلیارد ریال گزارش کرد و افزود: همواره ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود از اولویت‌های بانک توسعه تعاون است؛ همچنین توسعه طرح‌های تولید و فرآوری محصولات صادرات محور می‌بایست در توجه کارگروه اقتصادی شهرستان قرار گیرد.

ملائی همچنین در بازدید از طرح احداث کارخانه تولید سولفات سدیم مشکلات پیش روی بهره برداری از این طرح را بررسی کرد و یادآور شد: 19 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت بانک توسعه تعاون به این طرح تعلق گرفته است که می‌بایست در قبال آن برای 34 نفر اشتغال ایجاد شود. با توجه به احداث طرح در محدوده معادن و دسترسی آسان به مواد اولیه در نتیجه کاهش هزینه‌های تمام شده، پیش بینی می‌شود با بهره برداری طرح شاهد رونق تولید در شهرستان باشیم.

گفتنی است در این سفر از پروژه‌های کارگاه تولید فنس، کارخانه تولید سیم مفتولی، و ترمینال ضبط پسته به جهت جذب منابع و حمایت مالی از آنها بازدید به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار