روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
فیلم مستند "قدرت و کشور" ساخته احسان مهدی زاده به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیلم مستند « قدرت و کشور » که به کارگردانی و تدوین احسان مهدی زاده و همچنین تهیه کنندگی وی  و انجمن سینمای جوانان ایران و با کمترین بودجه و کمترین عوامل تولید شده است، به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.
بنا به این گزارش فیلم مستند «قدرت و کشور»  داستان پیرزن و پیرمردی است که سال های سال در کویر تنها زندگی می کنند و تنها راه درآمد آن ها از برداشت اسپند و نمک و جذب گردشگر است.
این گزارش حاکیست احسان مهدی زاده از اعضای فعال کانون فیلم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس؛  اولین فیلم کوتاه  خود را در سال ۹۳ به نام «ملاقات » در شهرستان فردوس تولید و  علاوه بر ساخت تیزر ، کلیپ و عکاسی و تصویر برداری و حضور در جشنواره های شهرستانی و استانی ،همکاری در سریال شهرزاد و سریال حکایتهای کمال که از سیمای  جمهوری اسلامی نیز پخش شده است در کارنامه هنری خود دارد.
گفتنی است سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار