مدیر کل آموزش و پرورش:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز جشنواره فرهنگی هنری "فردا" در ۸۰ رشته مدرسه ای و ۳۰ رشته ویژه کانون‌های فرهنگی وتربیتی در مدارس استان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 13 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، "محمد علی واقعی" سه شنبه شب در آیین افتتاحیه چهلیمن جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در فردوس به برگزاری غیرحضوری این جشنواره، در سال های قبل اشاره کرد.
وی در توضیح برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره فرهنگی هنری«فردا» در ۴ مرحله مدرسه، شهرستان منطقه، استانی و کشوری و در شاخه های آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی و رشته های همگانی طراحی شده است.
وی با اشاره به شرکت ۷۰ درصدی دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مدرسه، اظهار کرد: این جشنواره در حال حاضر ۴۰ هزار نفر رشته را تحت پوشش قرار داده است.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی،این جشنواره را ازنظر تعداد رشته و مخاطب بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری استان دانست.
وی در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان برتر و برگزیده کشوری به کانون‌های فرهنگی و تربیتی معرفی و از آن ها به عنوان کمک مربی استفاده خواهد شد.
به گفته وی لازمه ارتقای مهارت های اجتماعی دانش آموزان، حضور در مدرسه و برگزاری با شکوه برنامه های تربیتی در سطح مناطق و مدارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار