فرماندار بشرویه مطرح کرد:
فرماندار بشرویه با اشاره به بلاتکلیفی ۹ ساله هنرستان فنی شبانه روزی امام سجاد(ع) بر تعیین تکلیف این طرح با مشارکت دستگاه های خدمات رسان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 12 October 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی "علی شفیعی" تاکید کرد: این طرح آموزشی بلااستفاده رها شده که با توجه به ورود دیوان محاسبات باید هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف آن اقدام شود.
وی نبود زیرساخت ها و قرار گرفتن این هنرستان درمجاورت کمربندی شهرستان را از مهم ترین دلایل بلا استفاده رها شدن این پروژه و ارائه نشدن خدماتی زیرساختی برشمرد.
به گفته وی تامین زیرساخت های اولیه و مشکلات اعتباری موجب شده عمر قانونی پروژه کاهش یافته و در سراشیبی فرسودگی قرار گیرد.
فرماندار بشرویه در ادامه سخنانش از این شهرستان به عنوان  قطب کشاورزی استان یاد کرد و ادامه داد:  از آن جا که این شهرستان بیشترین اراضی زیر کشت محصولات مختلف کشاورزی را دارد، این هنرستان در مرکز شهرستان احداث شد.
وی با بیان این که  اصل کار خوب، اما بلا تکلیف ماندن پروژه، کار درستی نبوده است، اظهار کرد: رفع مشکلات در ۲ بخش اعتبارات و مانع زدایی از محدودیت های اعمال شده در بهره برداری از این پروژه ضروری و حیاتی می باشد.
"شفیعی" ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی و مشارکت دستگاه های خدمات رسان موانع موجود ازسر راه این هنرستان برداشته شود. 
گفتنی است احداث راه دسترسی، ایجاد انشعابات برق، گاز، آب و  زیرساخت های مخابراتی از جمله موانع موجود برای افتتاح هنرستان فنی امام سجاد(ع)بشرویه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار