نماینده ولی فقیه مطرح کرد:
آمار و ارقام تخلفات به خصوص مسائل رعایت قوانین و مقررات رانندگی که با جان و مال افراد ربط دارد نگران کننده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 11 October 2021

این مطلب را نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان و این سوال را مطرح کرد که وقتی متاسفانه این آمار رو به رشد است، چه باید کرد؟
 به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: آمار و ارقام فرمانده انتظامی استان نشان می دهد تا آرمان های انسان، اسلام و انقلاب فاصله زیادی داریم اما کاری شدنی است.
وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی در اجرای قانون و مقررات به مردم کمک می کند،
تصریح کرد: به همه قشرها باید این توصیه باشد که با نیروی انتظامی همکاری شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی پلیس در زمستان های سرد، خانه و زندگی خود را رها می کند و به مناطق سرد و برف خیز می رود، از سوی دیگر توسط کارشناسان پلیس انواع و اقسام توصیه های ایمنی از رسانه صورت می گیرد اما بعد می بینیم که مسائل اولیه هم رعایت نمی کنند.
وی گفت: ماموریت، تلاش و فعالیت پلیس یکی دو تا که نیست، همه افراد در هر پستی دوست ما  هستند و کمال ما را می خواهند و طرفدار قانون، مقررات و رشد هستند اما دشمنان همواره در جهت در هم شکستن قوانین، مقررات و آسیب های مختلف اجتماعی سد راه ما بوده و هستند که خیلی جاها هم از بیرون این چنین القا می شود و عده ای هم در داخل به نوای آن ها می رقصند.
وی در پایان افزود: نیروی انتظامی حق زیادی به گردن جامعه دارد، جامعه ما نیز قدرشناس زحمات کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار